Let’s PLAY
LET'S PLAY!
GAME BASED LEARNING
(NIE)ZWYKŁA EDUKACJA
Menu
Gry
O projekcie
Publikacja
Partnerzy
Poznaj grywalizację
Polski
English
KONFERENCJA
Wejdź z nami do gry! Kilka słów na dzień dobry 🙂
Trzy oblicza ideologii GBL
(game-based-learning)
- Michał Mochocki
Pozytywny wpływ gier na rozwój dzieci i młodzieży
- Aleksandra Klupś & Agnieszka Kuca
Gry nie takie straszne, jak je malują! O pozytywnym wpływie gier na zachowanie ludzi
- Tim Laning
Gry rozrywkowe w edukacji szkolnej
- Magnus Sandberg
Gry bez prądu - trochę teorii...
- Jędrzej Sołowij
Granie Nauczanie – ściąga dla nauczycieli, czyli gdzie szukać inspiracji?
- Dominika Urbańska
Co mówi nauka o game based learning? - Alf Inge Wang
Główne korzyści i zagrożenia (lub typowe błędy) przy korzystaniu z gier w edukacji/ w klasie
Zastosowanie gier planszowych
w nauczaniu - Benjamin Wharton
Gry edukacyjne na przedmiotach humanistycznych
- Paweł Miechowski
i Marek Piwowarczuk
Czy podręcznik może być inteligentny? Wprowadzenie do nowatorskiej metody
- Marek Potempa
Gra, w której wygrywają wszyscy, czyli gry terenowe w edukacji
- Magdalena Jasińska
KONFERENCJA
Let's Play Conference - Introduction
"GBL and gamification - the difference, main elements of both of them"
- DR Michał Mochocki
"The positive impact of games on the development of children and young people"
- Aleksandra Klupś & Agnieszka Kuca
"Designing Games for Good: How entertainment design can fuel behavioural change"
- Tim Laning
"Using entertainment games for learning purposes"
- Magnus Henrik Sandberg
"Games without electricity - a little bit of theory"
- Jędrzej Sołowij
Playing Teaching - "a cheat" for teachers: where to look for help, advice and materials on GBL
- Dominika Urbańska-Galanciak
"The science of game-based learning: Research-proven effects and tips" - Alf Inge Wang
"Digital games - how to use them at school. Examples of games that will enrich educational everyday life"
- DAMIAN GAŁUSZKA
"Board games in teaching foregin languages" - Benjamin Wharton
"Games and interactive films of education, or how to invite students to a time machine in humanities subjects"
- Paweł Miechowski
"Games and interactive films of education, or how to invite students to a time machine in humanities subjects"
- Marek Potempa
"A game where everyone wins"
- Magdalena Jasińska
Polish
Polish
English