Let’s PLAY

LET'S PLAY!

KONFERENCJA

Wejdź z nami do gry! Kilka słów na dzień dobry 🙂

Trzy oblicza ideologii GBL
(game-based-learning)
- Michał Mochocki

Pozytywny wpływ gier na rozwój dzieci i młodzieży
- Aleksandra Klupś & Agnieszka Kuca

Gry nie takie straszne, jak je malują! O pozytywnym wpływie gier na zachowanie ludzi
- Tim Laning

Gry rozrywkowe w edukacji szkolnej
- Magnus Sandberg

Gry bez prądu - trochę teorii...
- Jędrzej Sołowij

Granie Nauczanie – ściąga dla nauczycieli, czyli gdzie szukać inspiracji?
- Dominika Urbańska

Co mówi nauka o game based learning? - Alf Inge Wang

Główne korzyści i zagrożenia (lub typowe błędy) przy korzystaniu z gier w edukacji/ w klasie

Zastosowanie gier planszowych
w nauczaniu - Benjamin Wharton

Gry edukacyjne na przedmiotach humanistycznych
- Paweł Miechowski
i Marek Piwowarczuk

Czy podręcznik może być inteligentny? Wprowadzenie do nowatorskiej metody
- Marek Potempa

Gra, w której wygrywają wszyscy, czyli gry terenowe w edukacji
- Magdalena Jasińska

KONFERENCJA

Let's Play Conference - Introduction

"GBL and gamification - the difference, main elements of both of them"
- DR Michał Mochocki

"The positive impact of games on the development of children and young people"
- Aleksandra Klupś & Agnieszka Kuca

"Designing Games for Good: How entertainment design can fuel behavioural change"
- Tim Laning

"Using entertainment games for learning purposes"
- Magnus Henrik Sandberg

"Games without electricity - a little bit of theory"
- Jędrzej Sołowij

Playing Teaching - "a cheat" for teachers: where to look for help, advice and materials on GBL
- Dominika Urbańska-Galanciak

"The science of game-based learning: Research-proven effects and tips" - Alf Inge Wang

"Digital games - how to use them at school. Examples of games that will enrich educational everyday life"
- DAMIAN GAŁUSZKA

"Board games in teaching foregin languages" - Benjamin Wharton

"Games and interactive films of education, or how to invite students to a time machine in humanities subjects"
- Paweł Miechowski

"Games and interactive films of education, or how to invite students to a time machine in humanities subjects"
- Marek Potempa

"A game where everyone wins"
- Magdalena Jasińska

pl_PLPolish